MY LAZY 'BEFORE BED' ROUTINE













Tembel olduğum akşamlarda yatmadan önce Soaphia Kaş&Kirpik bakım yağımı kullanıyorum, Aslında yatmadan en az yarım saat önce uygulanması gereken bir ürün çünkü benim gibi yüz üstü uyuyan insanlar için tek faydası çarşafa oluyor. 
***
When I am lazy I apply care oil for lashes and eyebrows of Soaphia which is %100 natural. In fact this should be applied at least half an hour before going to bed especially for the ones who welter.


Daha sonra Barielle'nin mango özlü kütikül kremini dudaklarımda kullanıyorum. Çok yoğun formda olan bu yağ dudaklarıma inanılmaz bakım yapıyor, zaten kutunun arkasında da dudaklarda kullanımın önerildiği yazıyor. Fiyatı biraz yüksek fakat yıllarca gidiyor, ama benimkinin üstüne bir tabaka oluştu, fazla bekletmenizi önermem.
***
Secondly, I use Barielle Cuticle Replenisher with Mango Butter on my lips. The very intensive butter is making my lips unbeliavably soft. It has a reasonable price but it stands for years and years even though mine had a coating after 2 years. Had better consume it before exp. date :D 





















Benim ellerim gün içinde fazla terlediğinden el kremi kullanma şansım olmuyor, sadece yatmadan önce elime ilk geçen kremi sürüyorum. Şu an Nivea'nın doğal içerikli formülünü kullanıyorum çünkü vücuduma fazla kimyasal sürmekten hoşlanmıyorum ve umarım dedikleri gibi doğaldır diyorum.
***
As my hands sweat a lot during the day time, I don't have the chance to use hand cream that much. I only use it before sleeping and as I hate applying many chemical things on my body, I try my best to choose the most natural ones. Hope this one is as natural as they have written on.






Benim için en özel olan kısım, erkek arkadaşımın parfümü. Bunu atlayamadım çünkü en sevdiğim kısımdı ve neden bilmiyorum ama beni gerçekten rahatlatıcı bir etkisi var, güven duygusudur belki de, kim bilir. 

***
The most special part for me, the perfume of my boyfriend. I couldn't just skip this part as this is my fav. I have no idea why but his smell relaxes me seriously, maybe the feeling of being safe, who knows.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder